Totalul afișărilor de pagină

luni, 24 decembrie 2012

British Ghost: Raleigh DL-1










O bijuterie ! Din anii '50-'60 ( Marius zice ca-i de prin '60 si ceva.. )
Vopsea originala si o patina cum raaarr pot sa vad !! Cunoscatorii vor aprecia, cu siguranta ;)
Calul de fata are nevoie de unele ingrijiri: janta si butucul fata vor pleca pe alta bicicleta ( sunt de aluminiu, nu se pupa cu caracterul clasic ), aparatorule de noroi si aparatoarea lantului au nevoie de niste mangaieri mai dure, avand in vedere unele urme...
Butuc Sturmey Archer cu 3 viteze... dar nu stiu inca ce model e. Trebuie sa ma uit mai atent.
Cadrul e mufat foaaaarte frumos!


99,999 % bicicleta nu va fi de vanzare. E o piesa de muzeu si o voi trata ca atare.
Cred ca e corect ca sa-i schimb doar cauciucurile ...iar la partea de metal sa nu intervin cu prostii gen vopsea, polish...etc.
Pana una alta, caut janta de inox pe 26, pt roata din fata. Cea din spate este marca Dunlop ( !!! ) ...si e intr-o stare perfecta. Nu cred ca voi mai gasi un Dunlop...dar macar ceva pe acolo ar fi dragut.

Pentru cei care totusi, ar fi interesati de bicicleta, ii rog sa ma caute pe e-mail cu un mesaj si eventual cu o oferta. Nu prea am de gand s-o dau...dar never know, you know? Poate cineva are noroc.. :)

2 comentarii:

  1. Salut! Faină piesă. Ce pot observa:

    1. Datarea cu marjă foarte bună o poți face după marcajul butucului Sturmey Archer, care indică anul și luna fabricației.
    2. În afară de roata din față, nici frîna din spate nu pare să fie cea de origine.
    3. Roțile sînt sigur de 26", adică 559 mm ? Nu cumva sînt de 26 1 3/8, adică de 590mm ? Asta era mărimea comună pentru bicicletele englezești cu 3 viteze.
    4. Ar trebui să o completezi și cu un portbagaj potrivit, căci sigur a avut - ținînd seama atît de model, cît și de urme.
    5. După anumite indicii, ca forma stopului și a pîrghiei/manetei de schimbat vitezele (dacă sînt de origine), aș zice că e un model din anii '70. În nici un caz anii '50 și puțin probabil '60.

    Succes!

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut! Mii de scuze pentru marea intarziere in aa aproba acest comentariu. Pur si simplu mi-a scapat sa-l observ..
    Rotile sunt de 590. Macar de-ar fi fost de 584.... dar astea de 590 sunt si mai rare. Roata fata e ca nuca-n perete. Butuc si janta de aluminiu... deci NU.
    Portbagaj nu-i voi pune. Imi pare mult mai frumaosa asa, fara.
    De fapt, am eu un fix cu bicicletele de genul asta, sa nu aiba portbagaj. :)

    Oricum, multumesc frumos pentru comentariu. Imi place sa stiu mai multe. Mereu avem de invatat:)
    O seara faina!

    RăspundețiȘtergere